Четвер, 25.04.2024, 08:23Вітаю Вас Гість | RSS
Школа "Надія"
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 19
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Тези на МАН Гангал Аліна 2013


Запорізьке територіальне відділення МАН
Відділення: філософії та суспільствознавства
Секція: педагогіка

Використання елементів дистанційного навчання у школі

Гангал Аліна Олександрівна, учениця 11-А класу
Чернігівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів «Надія»
Керівник: Савченко Віталіна Олександрівна,
вчитель АМ, практичний психолог,
Чернігівської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів «Надія»

Мета роботи полягає у здійснені всебічного аналізу можливості використання елементів дистанційного навчання у ЗНЗ Чернігівського району як фактору зниження психолого-педагогічного навантаження на учня.
Актуальність: Протягом останніх десятиріч дистанційна освіта (ДО) стала глобальним явищем освітньої та інформаційної культури. Попри це до нинішнього часу дистанційна форма освіти не використовується широко в освітньому процесі шкіл, та інших середньо-спеціальних навчальних закладів. Головною перевагою дистанційної освіти є її екстериторіальність. Крім того, дистанційне навчання (ДН) пропонує оновлені знання, останні теорії, що забезпечують світові інформаційні ресурси.
Об’єктом дослідження є дистанційна освіта.
Предметом дослідження є елементи дистанційного навчання у школі.
Методи дослідження: Теоретичні, емпіричні, методи обробки даних.
Новизна роботи: У даному дослідженні вперше окреслено можливості впровадження елементів дистанційного навчання учнів Чернігівського району Запорізької області.
Головні висновки: 1. Відповідно проведеного аналізу наукових джерел для розкриття понять «дистанційна освіта» та «дистанційне навчання» розмежовано їх визначення. 2. Автором було досліджено умови впровадження ДО у світі та Україні, вивчено особливості ДН у сучасній школі, а також виявлено можливості використання елементів дистанційного навчання у ЗНЗ Чернігівського району. 3. На основі багаторічної науково-дослідної і практичної діяльності проведено емпіричне дослідження й розроблено сайт відповідної тематики та рекомендації до нього для успішної підготовки учнівської молоді до навчально-виховного процесу.
Література:
1. Антонов Г. Дистанційне навчання: мода чи потреба? // Освіта України. – 2003. – 4 квітня (№ 25). – С. 10.
2. Биков В. Ю., Кухаренко В. М., Сиротинко Н. Г., Рибалко О. В., Богачков Ю. М. Технологія розробки дистанційного курсу: Навчальний посібник / За ред. В. Ю. Бикова та В. М. Кухаренка. – К.: Міленіум, 2008. – 324 с.
3. Варзар Т. Дистанційна освіта в сучасній освітній діяльності //Українознавство. – 2005. – № 1. – С. 116–119. – Бібліогр.: 7 назв.
4. Таналіс М. Дидактичний контекст дистанційного навчання // Вісн. Акад. дистанц. освіти. – 2004. – № 2. – С. 51–57.
Інтернет-ресурси:
http://school.iot.ru/
http://www.osp.ru/peworld/2007/09/4582050/
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples